My Birthday!

I måndags hade vi våran Award night för fotbollen, då vi tyvärr inte gick vidare i slutspelet.
 
På denna bilden, den enda bilden jag har, ser ni alla seniors i laget. 
 
I tisdags var det min artonde förelsedag. Dagen började ganska tråkigt med skola som vanligt, och på kvällen var det en Award Night för alla seniors som hade fått ett stipendium. Det varade i ca två timmar, och det var väldigt tråkigt att sitta och titta på. Efter award nighten åkte vi dock till Buffalo Wings & rings, (och ja, det är där vi hade vår prom dinner, och ja, jag kommer sakna det otroligt mycket när jag åker hem) för att äta middag. Det var familjen, inklusive grandma, och Meghan och Missy som åkte dit. Maten var som vanligt god, och jag är glad för presenterna jag fick.
 
Missy, Meghan, Ella, och jag
 
"The girl who saved the king of Sweden"
 
 
Missys kort på svenska. Jag måste säga att jag är förvånad över hur bra google translate fungerade. Jag blev i alla fall väldigt glad för att hon tog sig tiden att skriva på svenska
 
För att summera min födelsedag kan jag säga att det var en helt vanlig ganska tråkig dag fram till ca 20.30, men efter det var den underbar. Jag vill också tacka till alla er där hemma som gratulerade mig. Det känns otroligt bra att veta att jag har familj och vänner där hemma som tänker på mig. 
Johanna
2015-06-01 @ 19:27:00

Hej! jag har inte läst många inlägg av din blogg så vet inte om du skrvit detta innan, men undrar bara vilken organisation du åkte med och hur den var osv.. Gjorde du första, andra, o tredjehandsval eller blev du bara random placerad? Har jättemånga frågor haha så om du vill svara på dom kan du väl mejla mig?:)

Svar: Självklart vill jag svara på dina frågor! Jag mejlar dig!
Isabelle Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0