Min familjs besök!

På lördagen efter graduation var jag och Ella på Graduation parties i stort sett hela dagen. På söndagen var det re-entry orientation med YFU, vilket är den sista orientation innan alla åker hem. Där pratade vi om hur vi har förändrats under året, hur vi ska säga hejdå till alla här, samt hur anpassningen tillbaka till livet i hemlandet kan vara. 
 
Sedan de dagarna har jag i stort sett bara spenderat tid med min familj. Vi har åkt till Yosemite, San Francisco, spelat golf, varit i San Diego, Orange County, Laguna Beach, Newport beach, Huntington Beach, Los Angeles, Santa Monica, Malibu och Venice Beach.
 
Yosemite
 
Yosemite 
 
Golf i San Francisco
 
At the AT&T Park, SF Giants hemmaarena
 
San Franciscos skyline från Twin Peaks
 
The Golden Gate Bridge
 
Balboa Park i San Diego
 
Balboa Park
 
Balboa Park
 
Coronado Island - San Diego
 
San Diego
 
Old Town San Diego - mycket mexikanska influenser
 
Palmer fanns det gott om!
 
Laguna Beach
 
Newport Beach
 
Huntington Beach
 
Vågorna var så roliga! De ser inte stora ut på bild, men jag lovar er att det var dem. Jag skulle kunnat vara där och titta på surfarna hur länge som helst. 
 
Walk of Fame, Hollywood



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0