Fler hejdån!

I tisdags hade jag som sagt lunch med golftjejerna. På kvällen var det som vanligt Family Night, då hela familjen samlas hos grandma och grandpa Grover. Aunt Shelly hjälpte mig med att sy fast alla patches på min letterman sweater, så den är nu up to date. 
 
I onsdags började jag sortera mina saker. Jag har upptäckt att efter att bo på ett ställe i ett helt år, så samlar man faktiskt på sig en hel del saker. Så det gjorde jag på dagen, och på eftermiddagen spenderade jag lite tid med aunt Sandy och hennes barn, innan jag åkte med min värdfamilj till några familjevänner eller släkt eller något som ska flytta till Indiana om några veckor.
 
Igår åkte jag med aunt Sandy ut till aunt Sharon's hus i Oakland för en swim day. Alla aunts var där med sina barn, och då det faktiskt var lite molnigt gick det att vara ute utan att dö av hetta. Vi badade, åt lunch, och bara pratade. Det är skönt att få spendera mycket tid med släkten så här i slutet, då jag kommer sakna dem en hel del. På kvällen kom Meghan över, och hon, jag, och Ella åkte och hyrde en film at the Red Box, och åt shaved ice at PuraVida. 
 
Idag hade jag frukost med Sarah som var min bästa vän i basketlaget. Vi had a good time, och jag kommer att sakna henne när jag lämnar Kalifornien. Hela hennes familj är väldigt nice! Efter frukosten hämtade Karla och Will mig, och vi åkte och uträttade en del ärenden. Vid ett kom min vän Julie över, och vi bakade svenska kanelbullar. Julie är också en av mina närmre vänner, och vi hade väldigt roligt tillsammans. När hon åkte hem tittade hela familjen på Dempseys match på TV:n, innan vi åkte för att träffa några familjevänner för drinkar. 
 
Tiden här börjar rinna ut, och även om jag ser väldigt mycket framemot att få komma hem och träffa alla, så vet jag att jag kommer sakna mitt liv med alla människorna här en hel del. 
 
Aunt Shelly och jag med min letterman sweater på mig efter att den var klar. 
 
Jag och Sarah efter frukosten.
 
Från ikväll. Svenska chips har jag i handen, eller mer specfikt chipspåsen farmor och Hans skickade med med Hans potatis samt bild på baksidan. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0