Veckan som gick!

Hej på er! Fredag igen, vilket betyder efterlängtad helg! Denna veckan har, lixom alla andra veckor, varit fullspäckad från morgon till kväll. I måndags hade jag en golfturnering i Merced, vilket innebar ingen skola. Jag spelade helt okej, och laget kom på plats 6 av 14 lag. Både i tisdags och igår hade vi dessutom golfmatch. I tisdags vann vi mot Davis, och igår förlorade vi mot Gregori med ett(!) slag... 

I tisdags var det dessutom Family night på kvällen, då en stor del av familjen Grover var samlad hos grandma och grandpa Grover. 

Igår var det som ni säkert vet 9/11, och det är något jag trodde skulle uppmärksammas här i USA. Jag trodde att jag skulle höra om det i skolan och folk som pratade om det osv. Men den enda som uppmärksammade det var en i mitt golflags mamma, som frågade om det hade uppmärksammats i skolan. Men nej, inte ett ord hörde jag förutom det, vilket förvånade mig en hel del eftersom det var en så stor händelse. 

Hur som helst, i dag är det ny dag, och jag har precis kommit hem från skolan och väntar nu på att klockan ska bli 4.30 för att vi ska åka och titta på min värdkusin Calvins football game. Eftersom Beyers lag har bortamatch så behöver inte Ella, som spirit commissioner, vara där, vilket innebär att vi kan ta chansen att istället titta på Calvins match. 

Den här helgen är jag och Ella hos grandma och grandpa Grover, eftersom de andra i familjen är nere i Santa Barbara och lämnar av Dempsey, som om några veckor börjar skolan där nere igen. Nu ska jag försöka ta en nap innan vi åker till matchen.

Här är ett urklipp från tidningen förra veckan efter vår match mot Enochs. Egentligen är min score för dålig för att visa, men så får det vara...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0