My first S'mores!

Ja, jag bestämde mig att stanna hemma från fotbollsmatchen, som de blev riktigt krossade i (det stod något i form med 37-7 när Ella lämnade i 3rd quarter), och fick därmed testa S'mores för första gången. Det var väl unngefär så som jag förväntade mig att det skulle vara; mycket mumsigt. Minuset var dock att hela jag luktade rök efter att ha suttit vid elden. 
 
Det hela var, trots lukten efterått, en trevlig kväll. Idag har jag varit och tittat på "the Maze Runner" på bio, spelat golf med Will och en kompis till honom på Del Rio Golf and Country Club, och fixat med lite andra småsaker. Imorgon är det som vanligt kyrka, och sedan lunch hos en dam från kyrkan. Nu ska jag sova, så ni får ha en bra söndag!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0