Birthday party och nytt rum!

Igår kväll var jag och Ella bjudna på ett birthday party hos Meghan, en av Ellas närmaste vänner. Temat var "Breakfast at Tiffany's", så vi alla dressed up i classy klänningar och pärlhalsband. Vi also went rollerskating, vilket faktiskt var riktigt roligt. Och svettigt... 

Dagen idag har bestått av städning och flyttning, för nu har jag nämligen äntligen fått ett eget rum. Dempsey åkte tillbaka till Santa Barbara i torsdags, så nu har jag fått hans rum. Även om det har gått bättre än jag trodde att dela rum med Ella, så känns det skönt att få ett eget rum. Inte minst för att få mer plats!

Nu ska jag snart gå och göra mig klar för sängen, för imorgon är det fullt upp. Skola, golf practice och första powder puff practicen...

Before dinner


At the rollerskating place



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0