Long time no see!

Sedan senast har jag:
- Ätit på Panda Express för första gången
- Varit inne i Bath and Body Works för första gången
- Varit på vårt football game där det var pinkout för bröstcancer, och där vi även vann för första gången i ligan, och andra totalt.
- Spelat golf på Del Rio med top 4 från Beyer
- Sovit över hos Grandma Grover 
- Sovit över hos familjen Cripe, en familj som går till samma kyrka som oss.
- Spelat sectionals i golf at Woodbridge Golf and Country Club. Tyvärr gick jag inte vidare, men en intressant runda var det i alla fall. Ett av hålen var dogleg left, med en green på ett annat hål rakt fram. Så jag som tog för givet att det var greenen rakt framför mig lyckades med det spektakulära att slå till fel green... Allt som allt slutade jag i alla fall som bästa Beyer-spelare, vilket jag är stolt över.
 
Jag och Angela at Del Rio
 
Jag, Isabelle, och Nathalie at Del Rio.
 
Jag, Isabelle, och Angela innan Sectionals.
 
Me during Sectionals
 
Även här during Sectionals.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0