Mer om värdfamiljen

Jag frågade värdfamiljen om det var okej att jag lägger upp bilder på dem och deras hus, och det var det, så nu tänkte jag att jag ska visa några av de bilder jag har fått så att ni får se. 
 
De bor alltså i staden Modesto, som har ca 200 000 invånare och ligger 12 mil öster om San Francisco. Jag vet inte så mycket mer om staden än att den är känd för något vin (Gallo family wines om det säger er något) och George Lucas (producent/regissör/manusförfattare för Star Wars). Modesto har en officiell hemsida som ni kan gå in på om ni vill veta mer. Den hittar ni här
Bild på det jag antar är "stadsporten".
 
Här kommer några bilder på huset de bor i. Inte den bästa kvaliteten, jag vet, men det är de bilderna jag har fått.
Framsidan av huset. Bilen som står där är deras.
 
Bild från matbordet mot köket.
 
Bild ut mot the back yard.
 
Min värdfamilj består av mamma, pappa, syster och bror. Vpappan heter Will och är 44 år. Han spelar golf precis som jag. Vmamma Karla är 41 år och jobbar som sjuksköterska tre nätter i veckan. Det gör hon för att det alltid ska vara någon hemma i huset. Vsyster Ella är lika gammal som mig och går på Beyer High School precis som jag kommer göra. Hon är just nu iväg på en sex veckor lång resa genom flera delstater längs USA:s östkust med deras kyrkorganisation. Vbror Dempsey är 19 år och studerar på UCSB i Santa Barbara, där han även spelar baseboll. Han kommer vara hemma de första sex veckorna jag är där, sen åker han tillbaka till college. 
Ella, Will och Karla
 
Ella och Dempsey
 
Ella med deras supersöta hund Winnie
Clara
2014-06-25 @ 15:23:22
URL: http://americlara.blogg.se

Hej Isabelle! Hoppas du kommer ihåg mig från YFU lägret. Undrar om du har lust med ett länkbyte? Kram :)

Svar: Jadå, det gör jag! Visst kan vi göra det, jag länkar dig strax! Kram :)
Isabelle Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0