10 dagar kvar!

Det känns rätt sjukt att jag nu kan säga att jag åker nästa vecka!! Det jag har längtat efter under en så väldigt lång tid händer verkligen nu. Det är inte längre bara en dröm, det är på riktigt!
 
I söndags åkte jag hem från Halmstad, där vi var och campade med husvagnen, för att träffa mina fina vänner från klassen som utan min vetskap ordnat en "överraskningsdag" med bowling, lunch på Haket samt bakning och mys hos Julia. Jag kan väl säga att de verklgen lyckades medatt överraska mig i alla fall, då jag stod inne i bowlinghallen ett ganska bra tag innan jag faktiskt förstod att vi skulle spela bowling. Ganska lättlurad är jag tydligen...
 
Jag och Julia vann bowlingen!! (I alla fall sista omgången, och det är ju såklart den som räknas)
 
Från lunchen på Haket!
 
Nu har jag precis kommit hem från farmor och Hans, efter att ha träffat de för näst sista gången innan jag åker.
 
När jag kom hem för en stund sen såg jag att jag hade fått post från YFU. Det visade sig vara det sista brevet innan avresa med innehåll av bland annat resemanual, försäkringsinfo och en handbok för föräldrar.
 
Nu har jag alltså fullt upp med att läsa igenom allt, och imorgon ska jag även ha en avskedsmiddag för vänner från skolan. Vi hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0