Thanksgiving!

I torsdags var det Thanksgiving här i staterna, vilket innebar att vi var lediga från skolan både torsdag och fredag. Thanksgiving spenderade vi med the Grover family i uncle Jeff's stora hus. Där var massor av mat, självkart turkey, och till efterätt var det massa olika pajer. Min favorit var pecan chocolate pie som var riktigt mumsig. Hela dagen spenderades där, och vi åt, watched football, spelade spel osv. Det var helt enkelt en dag där alla var tacksamma för att få vara tillsammans. 
 
Black Friday, som var dagen/natten efter, gick vi inte fullt ut på då de andra i min värdfamilj inte mådde superbra. Vi åkte bara till en affär, en stor affär dock, där vi gjorde en del fynd. De hade även en avdelning med mat från hela världen, så jag hittade ballerina-kex och Wasa-knäckebröd som vi köpte med oss hem. Betyget från min värdfamilj var väldigt bra, och kexen tog slut i princip direkt. 
 
Allt som allt var det alltså en rolig och händelserik helg, där jag fick testa på en hel del nya saker. Nu är det ny vecka, och det jag ser mest framemot är att få öppna mitt första paket i min paketkalender som mina föräldrar skickade till mig på posten. Nu ska jag göra mig redo för sängen, så ni får ha det så bra!
 
 
De flesta Grover-kusinerna.
 
Aunt Sharon, Shannon, och jag.
 
Jag, min värdmamma, och Shannon
 
Jag, Shannon, Demps, Ella, och grandma Grover
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0