Merry Christmas!

Hej på er! Jag tänkte mest titta in här lite snabbt för att önska er alla en riktigt god jul! Jag hoppas att ni njöt av att få se Kalle Anka och att få spendera tid med familjen. 
 
Senare idag ska jag och min värdfamilj åka till grandma och grandpa Grover för att fira julafton. Imorgon, kommer vi först att öppna paketen i the christmas stockings, och sen kommer vi åka till grandma och grandpa Boone för att fira jul. Efter det kommer vi att bege oss till Shannons familj för att fira lite jul även där. 
 
Det är så min jul kommer se ut, så det ska säkert bli bra. Hoppas att ni också får en bra jul. 
 
Här kommer också lite bilder från julfirandet med hela stora Grover-familjen. 
 
 
 
 
At christmas tree lane, där alla husen hade dekorerat sina trädgårdar otroligt mycket.
 
Carin
2014-12-25 @ 08:40:13

Ha en riktigt härlig jul tillsammans med din värdfamilj. Du ser ut att ha ett fantastiskt år o det är kul att läsa din blogg. Kramar Carin Per Hampus Hanna Lizzie

Svar: Tack detsamma! Hoppas att ni har det bra i Sälen och njuter ordentligt av snön. Vi får höras mer om ditt besök i Mars. Många kramar
Isabelle Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0