Lugna dagar!

De senaste dagarna har precis som rubriken säger varit väldigt lugna. Igår var jag och min vmamma på pedikyr, och sedan åt vi lunch med min vpappa på en thairestaurang downtown. På kvällen var det först "national day out" vilket i princip innebar knytkalas med grannarna. När vi hade ätit och varit där en stund åkte jag, Ella och Shannon till Marshall's, vilket är en stor affär med allt från kläder och väskor till skönhetsprodukter och skor. 
 
Idag har varit en ännu lugnare dag där egentligen ingenting spännande har hänt. Jag och Ella har tittat på några avsnitt av en serie som heter Chasing Life, och gjort egna ansiktsmasker. Jag fick även ett vykort från mormor och morfar som är i Italien, vilket uppskattades mycket!
 
 
Naglarna målades såklart i skolfärgerna!
 
Så här har det sett ut de senaste dagrana! Är hon inte otroligt gullig?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0