Kyrkan och mer golf!

Igår var vi som sagt i kyrkan där bland annat Ella pratade om sin resa (Operation Barnabas) och de presenterade mig. Efter det åkte vi och åt lunch på en mexikansk restaurang med grandma och grandpa Grover och Aunt Sandra med barn. 

När vi kom hem efter lunchen åkte jag och Will till golfbanan och spelade först 9 hål själva, och sedan de sista 9 med Matthew (som vi var hos kvällen innan) och hans son. Jag vann över Will både de första och sista 9, även om jag inte spelade superbra. Det betyder att nästa runda vi spelar kommer han bara ge mig 6 slag istället för 7. 

Nu ska jag åka med Karla, Ella och Dempsey och titta på Lucy på bio. Vi hörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0