Första dagarna i High School!

Ja nu har High School börjat, och två hela dagar har jag hunnit med! Det hela började igår morse med ett stort välkomnande för alla elever. Det var skyltar och flaggor, cheerleaders och hejaramsor med mycket mera. TV och radio var dessutom där och filmade. Alla freshmens och nya elever fick dessutom springa på röda mattan genom en "tunnel".   Eftersom jag är med i Leadership (eller ja, kind off med i den, som jag berättade om i ett tidigare inlägg), så var jag med och höll skyltar, så jag slapp springa genom tunneln, hehe! Hur som helst, så här såg det hela ut:
 
Jag och Ella i våra Red Sea-tröjor innan allt hade kommit igång. The Red Sea är namnet på Beyer High Schools Student Section.
Här är en bild på hur det såg ut i början. Det här var dock innan Cheerleaderna, som sedan stod längs med sidorna på röda mattan, hade kommit. 
 
Så här såg det ut när cheerleaderna hade kommit. Här med skolans Spirit Commissioners i fokus.
 
 
 
 
Det var alltså så här välkomnandet såg ut, ett väldigt roligt evenemang! Sedan började själva skolan, och där var det pang på direkt. Supermycket folk överallt och stessigt för att hinna, och hitta rätt, mellan klasserna. Sex minuter har vi mellan varje klass, så man hinner inte till sitt skåp eller gå på toaletten eftersom det är så långt att gå. Dessutom är skåpet så svårt att öppna, så bara det tar flera minuter. Som tur är delar jag skåp med Ella, så vid lunchen och efter skolan kan hon hjälpa mig!
 
För att sammanfatta det hela kan jag väl säga att de första två dagarna har varit både stressiga och röriga, men ändå helt okej första dagar. I klasserna har vi inte gjort jättemycket än, så  jag berättar mer om dem när vi har kommmit igång ordentligt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0