En månad i California!

Hej på er! Ännu en skolvecka har snart passerat, och jag har nu varit här i mer än en månad, vilket innebär cirka tio procent av hela tiden här. Det är lite läskigt att tänka så, eftersom det känns som att jag precis kom. Även om jag har hittat på en massa olika saker så känns det som att det precis har börjat. Hur som helst har jag kommit in i vardagen nu, och denna veckan har varit en hyfsat vanlig vecka. Inga stora händelser har ägt rum, men visst har det hänt en del. Jag har till exempel signed up for Powder Puff, vilket är en match där tjejer spelar American Football och killar är cheerleaders. Seniors möter Juniors... Taggad för det, även om jag inte har en aning om hur football går till, haha. Imorgon är det det första football gamet för säsongen (eller första pre-season), så förhoppningsvis får jag en klarare bild av vad spelet går ut på.
 
Det har även varit golfträningar denna veckan, och igår var vi på en bana och spelade några hål. På tisdag har vi vårt första practice game, vilket ska bli roligt. Dagen innan, på måndag, är vi lediga från skolan eftersom det är Labor Day. 
 
Eftersom jag inte har några roligare bilder från veckan så får ni ännu en bild på denna söta hund. Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0