Senior Trip!

Hej på er! Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, och en hel del har hänt sedan senast, så jag tänkte dela upp de senaste veckorna i några olika inlägg. Jag tänkte börja med senior trip, som var 21-22 maj. 
 
Alla seniors som skulle med träffades på skolan halv ett på natten. Väskorna genomsöktes och droghundar luktade. Efter det kunde vi stiga på bussarna, och vi begav oss söderut. Vid 9 på morgonen ankom vi till Disneyland i Anaheim, där vi spenderade hela dagen. Vid 19 satte vi oss sedan på bussarna igen, den här gången för att åka två timmar norrut till Six Flags. Där var vi på grad nite med tusentals andra seniors från skolor över hela Californien. Där fanns middagsbuffé, dansgolv, och självklart alla berg-och dalbanor och andra karuseller. Där var vi till 2 på natten. Grad nite pågick egentligen till 5 på morgonen, men vår skola hade bestämt att vi skulle lämna tidigare, vilket jag är mycket glad för. Med fyra timmars sömn natten innan var man inte väldigt sugen på att stanna ända till 5. Klockan två gick alltså bussen hem till Modesto igen, men då Karla och Will var nere i Riverside för baseball, så hämtade de mig och Ella på Six Flags, så vi slapp bussresan hem. 
 
Jag tycker att Disneyland var jätteroligt, alla rides hade en theme, vilket gjorde varje ride speciell. Six Flags var dock inte lika roligt, då både jag och mina vänner var trötta efter en lång dag och natt osv, men allt som allt var det en jätterolig resa, och jag är så glad för att jag fick se Disneyland!
 
 
I kö på Disneyland!
 
Hela gänget jag gick med!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0