Besök!!

När jag och Ella hade blivit upphämtade på Six Flags så åkte vi till ett hotell i närheten och sov. På fredagen och lördagen tittade vi på Dempseys sista seriematcher för säsongen. Efter matchen åkte vi direkt till hotellet där vi skulle möta upp min familj. Vi väntade spänt i någon timme innan de äntligen kom in genom dörren. Några tårar senare begav vi oss in till Santa Monica där vi åt middag mittemot piren. 

 

Dagen efter började vårt hektiska schema. Vi åkte upp till Santa Barbara, visade de runt där, åt lunch med Dempsey, innan vi fortsatte norrut till San Luis Obispo. Där åt vi middag och tittade runt, och bodde på söndagsnatten på ett hotell där. På måndagen (Pga memorial day var vi lediga från skolan) åkte vi upp längs kusten till Big Sur där vi hade lunch, och fortsatte sedan till Monterey. Där åkte vi till akvariumet som är ett av världens bästa akvarium. Sedan åt vi middag där innan det var dags för the Grovers and me att åka tillbaka till Modesto för skola och jobb på tisdagen. Min familj stannade i Monterey över natten för att kunna se lite mer av det.

 

Det var alltså en hektisk helg, men de fick se så många otroliga platser under den lilla tiden.

 

På tisdagen var det den sista skoldagen, vilket innebar att man signed yearbooks, sa hejdå till alla lärare man inte kommer träffa mer, osv. Det var såklart lite sorgligt då det är många jag inte kommer träffa igen, men samtidigt kommer jag ju träffa de jag verkligen vill träffa igen innan jag åker. 

 

På onsdagen var det Senior brunch på morgonen, och sedan åkte jag och mitt kompisgäng till Knight's Ferry som är en flod 20 minuter bort. Där spenderade vi dagen med badande och solande. Efter det åkte jag och Ella till aunt Sharons där vi åt middag. Mycket rolig dag!

 När min familj kom!
 
Utsikt över Santa Barbara
 
Stora gänget!
 
På piren i SB
 
Big Sur
 
Me and my moms!
 
Big Sur
 
At Knight's Ferry
 
Dinner at aunt Sharon's and uncle Larry's



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0