Fler avsked!

Dagen började med att jag åkte in till stan för en tidig fika med moster, som jag inte hade träffat på hur länge som helst. Även om vi inte träffas så ofta så var det trevligt att få prata om vad som hänt sen senast och få säga hejdå i verkligheten och inte bara på sms. 
 
När jag kom hem igen fortsatte jag med packningen, och nu har jag faktiskt kommit en ganska bra bit. Jag har packat ner de flesta kläderna som jag ska ha med mig och alla skor är nedpackade. Sedan var det dags för min sista golfträning i Sverige innan jag åker. Det var en ovanligt lång träning, som gav en hel del. Efter träningen spelade jag nio hål med Cajsa, som jag också fick säga hejdå till efteråt. Tråkigt, men vi kommer ju ses igen, vilket gör det hela mycket lättare. 
 
Morotskaka från fikan med moster
 
Bild från damserien förra helgen
Sonja Becker
2014-07-24 @ 15:06:57
URL: http://sonjabeckers.blogg.se

Hejsan! Har du lust att göra länkbyte? :)

Svar: Hej! Gärna det! Jag länkar dig när jag kommer hem ikväll eller imorgon! :) Kram
Isabelle Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0