Senior Sunset!

Hej igen! När jag väl är inne i blaggandet kan jag väl lika bra berätta om denna helgen också. För er som kommer ihåg att jag berättade om senior sunrise i början av året så var det nu dags för senior sunset, där vi istället för att säga hej sa hejdå till vårt senior year.  Vi befann oss på skolans baseball field, där det fanns mat från Panda Express och smoothies från Jamba Juice. Där fanns även uppsatt flera spel och lekar, photobooth, samt musik som spelades hela kvällen.
 
All the Seniors who were there
 
 
 
Både idag och igår har varit lugna dagar. Igår bakade vi rulltårta och soft pretzels, och tittade på filmer hela dagen. Idag var vi i kyrkan och nu är det bara lite slappande. Det är så skönt att ibland få stanna upp och inte ha några planer alls. 
 
På onsdag natt är det dags för senior trip. Vi kommer först åka till Disneyland och vara där under dagen på torsdagen, innan vi åker till Magic Mountain på torsdagskvällen. Klockan 2 på natten åker bussarna tillbaka till Modesto, men jag och ella kommer stanna där nere då Dempsey spelar i Riverside och Will och Karla kommer hämta upp oss där. På lördag kommer min familj till LAX, och sedan kommer vi alla köra upp längs kusten under söndagen och måndagen (måndagen är memorial day, så vi är lediga från skolan). Tisdag är sista skoldagen, onsdag är Senior Brunch, och torsdagen är Graduation. 
 
Det är alltså en händelserik tid framöver, så det var inte alls fel att få denna helgen att vila upp sig på. Detta innebär också att ni förmodligen inte kommer höra från mig här på ett tag, men nu vet ni i alla fall mina planer. Ha det så bra så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0