4 dagar kvar!

Nu är det verkligen nära! Det blir mer och mer verkligt när jag nu faktiskt har börjat packa så smått och sagt hejdå till både mormor och morfar, farmor och Hans och flera vänner. Det är såklart tråkigt att säga hejdå, men det innebär att det nu verkligen närmar sig avresa. 
 
Sedan avskedsmiddagen har jag fikat med en vän, spelat damserien i golf (vilket för övrigt inte gick sådär jättebra), firat Julias födelsedag (samt sagt hejdå till henne eftersom hon är på semester i Frankrike nu :( ), varit i mormor och morfars stuga, ätit lunch på Hovs Hallar, ätit glass på danska glassbaren i Båstad och ätit våfflor hos farmor och Hans.
 
Lagbild från Damserien 
 
Kvällsdopp i stugan
 
Lunch på Hovs Hallar
 
Pappa, mamma och morfar vid utsikten utanför Hovs Hallar
 
Det var verkligen fin utsikt!
 
Jag har också köpt en ny kamera som jag ska ta med mig i Usa, så alla bilder utom den från golfen är tagna med den. Ikväll ska två familjer komma hit på middag för att säga hejdå. Ha det bra så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0