Helgen!

I fredags kväll var jag som sagt på min första baseboll-match, vilket var roligt. Dock förstod jag inte allt som hände, eftersom jag inte kan alla regler, och det var lite långtråkigt i slutet eftersom matchen varade i nästan fyra timmar. Men hur som helst var det en rolig upplevelse, och något som jag kommer uppleva mycket mer av.

I lördags var det först girl scouts och sedan golf på Stevinson Ranch som är en fin bana med riktigt snabba greener. I söndags var vi först i kyrkan, och sen kom några tjejer från skolan över för att göra Senior sunrise-tröjor. Senior sunrise är ett events för alla seniors, där vi träffas 5.45 på morgonen för att se solen gå upp. Tröjorna turned out okej, inte superbra, menmen... 

Nu är det ny vecka, och idag har golf practice börjat och jag har även worked out här för första gången, vilket kändes otroligt bra efter mycket onyttigheter de första veckorna. Nu ska jag sova, då ni får ha det bra så länge! 

Utanför baseboll-arenan

Inne på baseboll-arenan

Bild från när vi gjorde tröjorna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0