Golf + kyrka

Dagen började precis som alla andra söndagar med att åka till kyrkan 9.30. Efter gudstjänsten var det lunch-knytkalas som vi stannade kvar på. När vi hade ätit klart åkte vi hem och hämtade golfklubbarna, innan jag och Will åkte till en golfbana 40 minuter iväg by the hills mellan där jag bor och the Bay area vid SF. Det är lite roligt att se hur grön golfbanan är, och hur torrt och gulbrunt allt runtomkring är. Dock är vi i en torka nu, den värsta på väldigt lång tid, så det är ganska torrt på golfbanan också. Men det var i alla fall en väldigt vacker golfbana! Tyvärr spelade jag inte så bra, framförallt närspelet var dåligt, så jag förlorade mot Will och blev därmed tvungen att bjuda på en dricka.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

isabelleiusa.blogg.se

Utbytesstudent i Modesto, California 14/15

RSS 2.0